Excel zrobi arkusz ze zdjęcia tabeli. Microsoft wprowadza nowe funkcje do Excela. Sztuczna inteligencja AI podpowie nam formatowanie oraz przeanalizuje dane. Dodano także przedstawienie danych geograficznych w postaci mapy.
Arkusz kalkulacyjny Microsoftu w ramach pakietu Office 365 otrzyma nowe funkcje. Do Excel trafi sztuczna inteligencja, dzięki której w arkuszu pojawią się nowe elementy: funkcja pomysły, nowe typy danych, dynamiczne tablice oraz możliwość uzupełniania arkusza danymi automatycznie odczytywanymi ze zdjęcia wykonanego smartfonem.
Excel odczyta i wprowadzi do komórek w arkuszu dane z wydruku na papierze. Aby zeskanować dokument używamy smartfona z zainstalowaną aplikacją Excel. Kartka zostanie automatycznie rozpoznana, z kolei użytkownik będzie miał możliwość zaznaczenia tego fragmentu zdjęcia, na którym znajduje się tabela z danymi. Algorytmy rozpoznawania obrazu odczytają wartości, które trafią do komórek. Co ciekawe będą również rozpoznawane odręczne notatki.