Office Home & Business
2012-08-02Office Home & Business to pakiet biurowy, który składa się z edytora tekstu (Word), arkusza kalkulacyjnego (Excel), programu do tworzenia prezentacji (PowerPoint) oraz klienta poczty elektronicznej i organizera osobistego (Outlook). Pakietowi towarzyszy program Microsoft Messenger. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe tworzenie lub zarządzanie dokumentami, arkuszami kalkulacyjnymi i prezentacjami. Pakiet zawiera następujące programy: Word, Excel, PowerPoint oraz Outlook Microsoft Office Word to program do tworzenia dokumentów, który umożliwia użytkownikom opracowywanie i udostępnianie efektownie wyglądających dokumentów za pomocą bogatego zestawu narzędzi pisania oraz łatwego w użyciu interfejsu. Microsoft Office Excel to program służący do obsługi i tworzenia arkuszy kalkulacyjnych, dzięki którym można analizować i przekazywać informacje, a także zarządzać nimi. Microsoft Office Power Point to program biurowy pozwalający użytkownikowi na tworzenie dynamicznych prezentacji i pokazów slajdów. Microsoft Office Outlook to program udostępniający współpracujące ze sobą narzędzia poczty e-mail, kalendarza oraz listy zadań, które pozwalają utrzymywać łączność z osobami i projektami.
Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm
- Zawiera pełne, instalowane wersje aplikacji pakietu Office, w tym: Word, Excel, PowerPoint, OneNote i Outlook
- Zainstaluj na 1 komputerze PC lub 1 komputerze Mac