Digital Signage w hotelu

29 grudnia 2017 0 Pliki

Nowe technologie coraz śmielej wkraczają do hoteli, które dzięki temu stają się bardziej przyjazne gościom. Jedną z takich technologii jest Digital Signage, które może nie tylko informować, ale również bawić gości.

Rozwiązania Digital Signage może przybierać różną formę. Najczęściej to ekran lub aplikacja, połączone z serwerem. Dzięki temu można wyświetlać różne treści, a użytkownik coraz częściej może wejść z nimi w interakcję. Tego rodzaju rozwiązania są coraz częściej stosowane w różnych miejscach publicznych. Kwestią czasu było, aż zagoszczą także w hotelach.

Hol hotelowy w nowej odsłonie

Hol hotelowy to często ruchliwe miejsce, które dziennie może odwiedzać ogromna ilość osób. Dla jednych to przestrzeń, w której na chwilę można odpocząć, dla innych – to miejsce, gdzie uzyskają potrzebne informacje. Hol hotelowy można doskonale wykorzystać do budowania relacji z gośćmi, używając do tego systemu Digital Signage. Warto jednak zainwestować w dobrej jakości technologię (np. iLumioApp, którego oferta dostępna jest pod adresem http://ilumioapp.pl/ilumio-smart-digital-signage/). Interaktywne ekrany, rozstawione w holu hotelowym, mogą skutecznie zaangażować gości.

Co można wyświetlać na takich ekranach? Możliwości są właściwie nieograniczone. Najczęściej jednak pojawiają się tam komunikaty na temat regionu, okolicy, odbywających się właśnie imprez i innych atrakcji. Dotykowy ekran pozwala często zarezerwować na przykład bilet w kinie lub stolik w wybranej restauracji. Dzięki Digital Signage można przygotować interaktywny przewodnik po mieście, można w atrakcyjny sposób przybliżyć usługi hotelu, zaprezentować menu restauracji czy ofertę SPA, dostarczyć informacje o połączeniach lotniczych, kolejowych, autobusowych itd.

Treści z wykorzystaniem Digital Signage mogą przybierać różne formy. Czasami najlepiej sprawdzi się grafika, zdjęcia lub animacja, a innym razem wystarczy po prostu komunikat tekstowy. W ten sposób goście mają wrażenie, że hotel troszczy się przez cały czas o ich komfort i służy zawsze pomocą bez względu na to, czego poszukuje osoba przyjezdna.